miercuri, 22 octombrie 2008

Mama natură (tata beţiv)


Am fost, cât mai avem puţină căldură şi soare, pe la Zoo. Şi nu am decât cuvinte de laudă pentru noile amenajări, mai ales că proaspete erau în memorie ruinele de acum 15 ani. Condiţii mai bune pentru animale (încă puţine, e drept), animale cât de cât mai vioaie decât în trecut (a se vedea ursuleţii din poză), doar oamenii ce ar mai avea de învăţat. De la copii care băteau în geam la maimuţe, vroiau să tragă pisica sălbatică de coadă, intrau în ţarcul iepurilor, până la cocalari care aruncau cu lucruri spre urşi şi părinţi pe care îi durea fix în cot de ce fac ăi mici, atâta timp cât sunt de partea care trebuie a gardului acolo unde animalu' e mai mare decât plodu'.

PS: ziceam "ursuleţi" mai sus aşa, de drag, de fapt sunt nişte namile :)

5 comentarii:

Valentin Serbanut spunea...

Ala din stanga zici ca-i Alina Dumitru chiar in momentul in care incepe procedeul prin care a castigat aurul la olimpiada.

Anonim spunea...

Am fost pana acum de 2 ori la zoo si vreau sa mai merg o data anul asta, cat mai e vreme buna

Sile spunea...

Îs foarte faini urşii când au chef de joacă, mai mare dragu' să-i priveşti. sper să amenajeze în continuare aşa cum se spunea, să termine cât mai repede habitatul leilor, pen' că acum e destul de scurtă vizita, cam puţine animale. BTW, tocmai am auzit ceva de ratoni la zoo :))

Anonim spunea...

ratonii in ce parte a gardului sunt? :D

Alexwap spunea...

nu am mai fost de ceva vreme pe la zoo